PROAKTÍV KOMMUNIKÁCIÓ ÉS BEVÉTELNÖVELÉS 

VENDÉG/ÜGYFÉL - KAPCSOLATOK FEJLESZTÉSE" - TEAM COACHING

A program célja: hogy a résztvevők a vendégekkel való személyes kapcsolataik során megismerjenek olyan kommunikációs technikákat, mintákat, amelyek által optimalizálni tudják az ügyfeleikkel kapcsolatot. A workshop egésze során az értékesítési szemlélet áll a fókuszban, olyan módszereket ismernek meg a résztvevők, amely segítségével a vendégelégedettség mellett az árbevétel is növelhető.

A program során kiemelt hangsúlyt kap az esetmegbeszélés, a résztvevők által "hozott" szituációk feldolgozása személyes coach visszajelzéssel.

Kinek szól: azoknak a munkatársaknak, akik munkájuk során a vendéggel/ügyféllel közvetlenül, személyesen kerülnek kapcsolatba és a kapcsolat-tartás folyamatán lépésről lépésre végig haladva kézzelfogható segítséget szeretnének kapni a megfelelő viselkedés és kommunikáció kialakításához.

Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a workshop:

  • fejleszti a résztvevők kommunikációs képességét a vendéggel/ügyféllel való közvetlen, személyes kapcsolat során;
  • megismerteti a kollégákat olyan módszerekkel vagy mélyíti a meglévő tudásukat, amely segítségével javul a vendéggel/ügyfelekkel való bánásmódjuk;
  • olyan gyakorlati lépéseket ismernek meg, amelyek segítségével mind a vendég elégedettsége, mind a cég árbevétele növelhető.

A program témái:

  • Optimális kapcsolat kialakítása a vendéggel lépésről lépésre
    • A kapcsolat felvétele;
    • A vendég igényeinek feltérképezése:
      • kérdezéstechnika,
      • értő figyelem,
      • megértés megerősítése, visszajelzés;
    • Ha nem teljesíthető a vendég kérése - Tiltott kifejezések, kerülendő nyelvi fordulatok;
    • A beszélgetés zárása;
    • Szituációs gyakorlatok és esetmegbeszélés;

Időtartam: 2 x 1,5 óra

Résztvevők száma maximum: 15 fő

JELENTKEZÉS, ÁRAJÁNLATKÉRÉS