PROAKTÍV KOMMUNIKÁCIÓ ÉS BEVÉTELNÖVELÉS
VENDÉG/ÜGYFÉL - KAPCSOLATOK FEJLESZTÉSE" - TEAM COACHING
A program célja: hogy a résztvevők a vendégekkel való személyes kapcsolataik során megismerjenek olyan kommunikációs technikákat, mintákat, amelyek által optimalizálni tudják az ügyfeleikkel kapcsolatot. A workshop egésze során az értékesítési szemlélet áll a fókuszban, olyan módszereket ismernek meg a résztvevők, amely segítségével a vendégelégedettség mellett az árbevétel is növelhető.
A program során kiemelt hangsúlyt kap az esetmegbeszélés, a résztvevők által "hozott" szituációk feldolgozása személyes coach visszajelzéssel.
Kinek szól: azoknak a munkatársaknak, akik munkájuk során a vendéggel/ügyféllel közvetlenül, személyesen kerülnek kapcsolatba és a kapcsolat-tartás folyamatán lépésről lépésre végig haladva kézzelfogható segítséget szeretnének kapni a megfelelő viselkedés és kommunikáció kialakításához.
Miért érdemes rá jelentkezni? Mert a workshop:
- fejleszti a résztvevők kommunikációs képességét a vendéggel/ügyféllel való közvetlen, személyes kapcsolat során;
- megismerteti a kollégákat olyan módszerekkel vagy mélyíti a meglévő tudásukat, amely segítségével javul a vendéggel/ügyfelekkel való bánásmódjuk;
- olyan gyakorlati lépéseket ismernek meg, amelyek segítségével mind a vendég elégedettsége, mind a cég árbevétele növelhető.
A program témái:
- Optimális kapcsolat kialakítása a vendéggel lépésről lépésre
- A kapcsolat felvétele;
- A vendég igényeinek feltérképezése:
- kérdezéstechnika,
- értő figyelem,
- megértés megerősítése, visszajelzés;
- Ha nem teljesíthető a vendég kérése - Tiltott kifejezések, kerülendő nyelvi fordulatok;
- A beszélgetés zárása;
- Szituációs gyakorlatok és esetmegbeszélés;
Időtartam: 2 x 1,5 óra
Résztvevők száma maximum: 15 fő
JELENTKEZÉS, ÁRAJÁNLATKÉRÉS