BEVÉTELNÖVELŐ SZÁLLÁSHELY ÜZEMELTETÉS 2024 ONLINE WORKSHOP
Ha érdekel, hogyan lehet növelni a magánszálláshelyed sikerét és megküzdeni a piaci nyomással, csatlakozz hozzánk egy inspiráló műhelymunkára, ahol megosztjuk veled a legfrissebb jogi és szabályozási trendek mellett a bevételszerző tippeinket, hogy szálláshelyed hatékonyan működhessen és kiváló vendégélményt nyújthasson!
Talán azt gondolod, hogy még nem csináltál ilyet és fogalmad sincs hogyan kezdj hozzá?
Ez a workshop erre ad megoldást!
Együtt rakjuk össze a bevételnövelő marketing tervedet, amely több vendéget és a vállalkozásod professzionális működtetését eredményezheti!
Mitől fog ez működni?
- együtt csináljuk, de nem helyetted;
- a résztvevők tapasztalatai összeadódnak és a leghatékonyabb cselekvési pontokat generálják;
- a saját üzletedre, az egyedi sajátosságidra alakíthatod a tervedet;
- könnyen használható mintát kapsz;
- segítünk a motivációd fenntartásában;
- a legújabb trendekből is ízelítőt kapsz;
- rengeteg időt tudsz megspórolni;
A workshopok tervezett felépítése:
- 6 alkalmas, alkalmanként kb. 1-1,5 órás interaktív beszélgetés online felületen;
- Kb.30 perc bevezető előadás a témában;
- Egyedi tapasztalatok és működtetési módok megosztása;
- Egyéni projektek, tervek kidolgozása;
- Kérdések és válaszok;
Minden alkalom egy izgalmas lehetőség lesz arra, hogy kialakítsd a kínálatodat, megerősítsd a szálláshelyed jelenlétét a piacon és megtervezd a bevételeid növeléséhez vezető lépéseidet!
Tervezett tematika és időpontok:
- 1. A jogszabályi környezet áttekintése; számlázás;
Talán a legszárazabb téma, amire alig
szánunk időt. Fél órában összefoglaljuk a lényeges tudnivalókat, utána az
egyedi helyzetekre keresünk választ. Mindeközben ismerkedünk egymással és a
szálláshelyekkel; (Megkapod az aktuális jogszabályok gyűjteményét)
- 2. Hogyan indítsunk szálláshelyet, hogyan üzemeltessünk szálláshelyet? NTAK, szálláshely minősítés, házirend, vendégtájékoztató; (Hasznos linkgyűjteményt adunk)
Ismét a jogszabályokkal foglalkozunk, de
már a mindennapi működést befolyásoló rendszereket tekintjük át; … és tovább
ismerkedünk egymással, ki, hogyan csinálja?
- 3. Bevételnövelés 2.0, azaz ad-hoc működtetés helyett célmeghatározás és tervezés;
A résztvevők megtanulják, hogyan határozzák
meg céljukat és hogyan készítsenek éves tervet, ami hosszú távú sikert és a
bevétel növekedését eredményez. Feltérképezzük az erőforrásokat; (Az éves
tervezéshez mintát adunk)
- 4. Ki az én vendégem? Igények és termékkínálat tervezése;
Feltérképezzük a célközösséget. Ki
az én vendégem? Mit szeretne, mit gondol? Kínáljuk neki tálcán a vágyait
teljesítő terméket! A vendégközpontú gondolkodás és az igények jobb megértése
segít a termékkínálat kialakításában és növeli a visszatérő vendégek számát.
Proaktív kérdések az eredményesebb értékesítésért; (Kérdésgyűjteményt és
elemzési matrixot adunk)
- 5. Fűszerezzünk marketinggel és marketingkommunikációval – avagy hogyan hallasd a hangod a ZAJ-ban, hogy azt meghallják a vendégeid!
Hogyan alkalmazzuk amatőrként hatékonyan a
marketing eszközöket a szálláshely népszerűsítésére és bevétel növelésére.
(Fcebook, Canva, Tik-tok, Google Cégem, hiteles vendég visszajelzések
generálása)
- 6. Csapatmunka és kölcsönös segítség
Neked egyedül is megy? Biztos vagyok benne!
És azt elhiszed, hogy együtt mindannyiunknak jobban mehet? Használjuk ki az
együttműködésünkben rejlő erőt és előnyöket! Megnézzük melyek azok a
szervezetek, akik a környezetünkben működnek és akikhez csatlakozva növelhetjük
a kínálatunkat és meghallgatjuk, hogy egy profi marketinges, hogyan csinálja!
(vendégelőadókat hívunk)
Amire számíthatsz, ha részt veszel:
- Azonnal alkalmazható gyakorlati tudás: A workshop során a résztvevők olyan konkrét és azonnal hasznosítható tudáshoz jutnak, amelyet közvetlenül alkalmazhatnak a szálláshelyükön;
- Közösségi támogatás és tapasztalatmegosztás: A résztvevők olyan szakemberekkel találkozhatnak és tapasztalatokat oszthatnak meg, akik ugyanabban a területen dolgoznak, így tanulhatnak egymástól.
- Bevételnövelésre fókuszálás: A workshop célja a bevételnövelés, ami közvetlenül kapcsolódik a szálláshelyek üzemeltetőinek üzleti érdekeihez és növekedési céljaik eléréséhez;